Ciocolata va salveaza viata! (Detalii AICI)
Adaugat in data de 18 Oct 20:48 , 2011 , Categoria PRO SANATATE
Total vizualizari: 530, 0 comentarii ,
lasa un comentariu
Amatorii de ciocolată pot respira uşuraţi. Şi asta pentru că, în urma unui studiu făcut de cercetătorii suedezi, s-a demonstrat că persoanele care mănâncă ciocolată în cantităţi moderate sunt mai puţin expuse riscului de atac cerebral.De ce este indicat să ne răsfăţăm, din când în când, cu ciocolată?
Pentru că aceasta conţine antioxidanţi, scade colesterolul, reduce tensiunea arterială şi creşte rezistenţa la insulină, reduce riscul de atac cerebral cu 20%, reduce inflamaţiile şi îmbunătăţeşte dispoziţia( anumite componente ale ciocolatei cresc nivelul de serotonină din creier, ceea ce duce la ameliorarea stresului şi a depresiei).
Studiul a fost realizat în Suedia pe parcursul a 10 ani, pe 30.000 de femei cu vârste cuprinse între 49 şi 83 de ani. Astfel s-a demonstrat că flavonoidele conţinute de cacao au efecte benefice asupra corpului uman pentru că ajută la scăderea colesterolului şi reduc astfel riscul de boli cardiovasculare.
Cu toate acestea este foarte bine de ştiu că nu trebuie să abuzăm de ciocolată. De asemenea, este indicat să mâncăm ciocolată neagră, cu peste 50% cacao, în locul celei cu lapte.